Se incarca...

Browser incompatibil

Pentru a putea folosi aplicația trebuie să folosiți unul dintre urmatoarele browsere.

Forum > Suport tehnic > Lege5
Întrebare fără răspuns

0 0

reziliere contract telekom

1350 Vizualizări • 1 RăspunsuriCreat de dumitru mircea lucian • Ultimul răspuns anul trecut de către Marius • Ultima actualizare la 12.04.2016 0:04:11

dumitru mircea lucian
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Membru

 am cerut mutare la un alt domicilui din cauza unor probleme personale si mi sa raspuns cu greu ca la adresa mentionata nu au resurse pt teltekom(asta dupa cateva zile de asteptari si telefoane date tot de mine).astept de pe data de 1.04.2016.mi sau cerut niste documente legate de mutarea la noua adresa pe care nu le pot furniza,deoarece titulara de la noua locatie(soacra) nu este in relatii foarte bune cu noi.am fost fortati sa ne mutam de imprejurari cu ea.cei de la telekom stiu povestea.sunt clientul lor de o gramada de ani si am fost foarte corect in privinta platii facturilor.ori acum am o problema MAJORA si ei nu ma ajuta cu nimic.deci neavand ei resurse la adresa unde locuiesc acum,nu vad alta solutie decat de a rezilia contractul cu telekom,nefiind vina mea.mi sa raspuns ca ori le aduc documentele cerute,ori merg cu abonamentul inainte,chiar daca eu nu mai louiesc acolo.in caz contrar,trebuie sa platesc pt reziliere.mai am abonament pana in mai 2017.cum sa procedez? v a multumesc anticipat.

12.04.2016 0:04:11 Votează 00

Distribuie

  • Marius
    • Consultant management

    Fără acte, nici un operator de telefonie fixă nu poate opera. Cum titularul domiciliului nu-şi dă acordul pentru mutarea postului dvs. telefonic şi nici nu aveţi un contract de închiriere a suprafeţei unde locuiţi în prezent, nu prea aveţi ce face. Cereţi-le rezilierea celor de la Telekom, dacă nu convingeţi soacra să vă facă un contract de închiriere, contract în baza căruia puteţi ulterior cere mutarea postului telefonic. 

    Creat la 22.04.2016 17:53:13 Votează 0 0

    Distribuie