Se incarca...

Browser incompatibil

Pentru a putea folosi aplicația trebuie să folosiți unul dintre urmatoarele browsere.

Forum > Q&A Juridic > Diverse teme juridice
Întrebare fără răspuns

0 0

POPRIRE

1881 Vizualizări • 9 RăspunsuriCreat de blanaru diana • Ultimul răspuns acum 2 ani de către Ioana Iliescu • Ultima actualizare la 17.11.2011 8:11:41

blanaru diana
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Legestart
in timp ce ma afla in incapacitate temporara de munca am fost instiintata ca a sosit la sediu o hotarare judacatoresca cu titlu executoriu pentru achitarea unor datorii fata de o banca.intrebarea mea este:se poate aplica aceasta poprire daca eu sunt in concediu medical? si cum se calculeaza aceasta avand in vedera faptul ca am un salar de 900 lei iar concediul de boala dupa cum stiti se plateste doar 75% din salar. este legal ca prin poprire sa se depaseasca salarul minim pe economie? ajuta cu ceva la situatia data faptul ca sunt unic intretinator de familie avand in intretinere un copil de 4 ani? multumesc
17.11.2011 8:11:41 Votează 00

Distribuie

• blanaru diana
    • Legestart
    p.s.zilele astea va trebui sa ajung la birouri si as vrea sa merg cu lectia invatata pentru ca in cate mi-am dat seama daca nu esti atent sunt in stare sa te faca sa aduci bani de acasa,juristii nostri de la spital ori nu cunosc legea ori nu-i inereseaza,spun asta petru ca am avut ocazia sa vad o situatie care m-a cam pus pe ganduri..........mii de multumiri
    Creat la 17.11.2011 20:25:55 Votează 0 0

Distribuie