Se incarca...

Browser incompatibil

Pentru a putea folosi aplicația trebuie să folosiți unul dintre urmatoarele browsere.

Forum > Q&A Juridic > Diverse teme juridice
Întrebare fără răspuns

0 0

GDPR magazin online

58 Vizualizări • Nici un răspunsCreat de Simona Oprea • Ultima actualizare la 03.07.2018 16:36:31

Simona Oprea
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Specialist managementul calităţii

 Buna ziua,

Sunt responsabil cu datele personale in cadrul unei societati care administreaza si un magazin online. Inainte de intrarea in vigoare a noului regulament european privind prelucrarea datelor personale pe 25 mai 2018, s-a solicitat consimtamantul clientilor existenti ai magazinului pentru a primi in continuare mesaje de marketing, insa s-au primit foarte putine raspunsuri (cateva zeci din totalul de aproximativ 1000 de clienti). Mentionez ca magazinul nostru se adreseaza exclusiv persoanelor juridice, dar datele de contact sunt ale unor persoane fizice angajate/reprezentanti ai acelor persoane juridice. As vrea sa stiu daca exista vreo posibilitate de a nu pierde legatura cu aceste persoane care nu si-au manifestat in nici un fel consimtamantul (nu au raspuns deloc), adica daca se pot trimite in continuare newslettere/mesaje de marketing, poate pe adresa generala a firmei pe care o reprezinta, si, in acelasi timp sa nu incalcam prevederile regulamentului.

Va multumesc!

03.07.2018 16:36:31 Votează 00

Distribuie