Se incarca...

Browser incompatibil

Pentru a putea folosi aplicația trebuie să folosiți unul dintre urmatoarele browsere.

Forum > Q&A Juridic > Dreptul Muncii
Întrebare fără răspuns

0 0

Cum semnează documentele instituției un salariat căruia i s-au încredințat prin delegare de competențe, atribuțiile postului de director?

263 Vizualizări • Nici un răspunsCreat de Buculeu Artemiza • Ultima actualizare la 12.01.2018 13:06:56

Buculeu Artemiza
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Membru




P Buna ziua, suntem o institutie publica in care postul de director este vacant. Unui salariat cu functie de conducere i s-au încredintat, pe o perioada determinata, prin delegare de competente, atributiile  postului de director. In situatia unei angajari, pe contractul individual de munca, care este un formular tipizat, este prevazuta semnatura ANGAJATORULUI. Sub ce titulatura semneaza pentru angajator, salariatul care exercita temporar atributiile postului de director? Spre exexemplu:          AGAJATOR  sub care: P. DIRECTOR  sub care: numele salariatului   sau P. ANGAJATOR sub care: numele salariatului ?                                  Multumesc.

                                                              



12.01.2018 13:06:56 Votează 00

Distribuie