Se incarca...

Browser incompatibil

Pentru a putea folosi aplicația trebuie să folosiți unul dintre urmatoarele browsere.

Forum > Q&A Financiar > Controale (garda, administratie, ITM)
Întrebare fără răspuns

0 0

Repartitie anulata

1018 Vizualizări • Nici un răspunsCreat de mitran • Ultima actualizare la 22.03.2018 12:03:44

mitran
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Membru

Buna ziua,

in data de 25.10.2017 am primit scrisoare care ma anunta ca am primit repartitie pt un imobil ANL, eram angajata de pe 10.10.2017. Am depus actele la dosar, am fost sunata pt a se stabilii data de primire chei si semnare contract de inchiriere, insa inainte cu o zi m-au anuntat telefonic ca s-a schimbat procedura si ca trebuie sa mai astept. Pe data de 20.12.2017 am fost anuntata ca mi se anuleaza repartitia si dosarul pe motiv ca nu eram angajata in momentul repartitiei, care a avut loc in sedinta Consiliului Local Constanta pe data de 29.09.2017.Este corecta decizia lor? Ei considera ca nu indeplineam, nu ca nu indeplinesc, punctul 3 al conditiilor de acces. Va rog sa imi oferiti un raspuns! Va multumesc anticipat!

22.03.2018 12:03:44 Votează 00

Distribuie