Se incarca...

Browser incompatibil

Pentru a putea folosi aplicația trebuie să folosiți unul dintre urmatoarele browsere.

Forum > Q&A Juridic > Dreptul Muncii
Întrebare fără răspuns

0 0

Dreptul muncii

386 Vizualizări • 1 RăspunsuriCreat de Ghita Beatrice • Ultimul răspuns acum 8 zile de către Carp Mircea • Ultima actualizare la 01.10.2018 19:22:49

Ghita Beatrice
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Profesor

Buna ziua,

Sunt profesor in preuniversitar si din aceasta toamna desfasor activitati didactice la plata cu ora pentru o norma de profesor in preuniversitar (aproximativ 18 ore didactice/saptamana). Detin titlul de doctor in stiinte inginerseti in domeniu. Am intrebat la secretariat despre acordarea sporului de doctorat la plata cu ora si mi s-a spus ca nu se plateste. Intrebarea mea este daca in aceasta situatie am drept de plata pentru sporul de doctorat sau nu. Multumesc.

01.10.2018 19:22:49 Votează 00

Distribuie

• Carp Mircea
    • Pensionar

Legea 153/2017

Art.14

Drepturi salariale pentru deținerea titlului științific de doctor

(1) Personalul care deține titlul științific de doctor beneficiază de o indemnizație lunară pentru titlul științific de doctor în cuantum de 50% din nivelul salariului de bază minim brut pe țară garantat în plată, dacă își desfășoară activitatea în domeniul pentru care deține titlul. Cuantumul salarial al acestei indemnizații nu se ia în calcul la determinarea limitei sporurilor, compensațiilor, primelor, premiilor și indemnizațiilor prevăzută la art. 25.

(2) În situația cumulului de funcții, indemnizația prevăzută la alin. (1) se acordă, la cerere, numai de către angajatorul unde beneficiarul are funcția de bază declarată.(